Omalla polulla Bibin kanssa

Oma tien kulkijoita ollaan. Bibi tykkää kovasti kulkea tätä meidän omaa tietä joka käy meidän 2. asuntoon. Kesäisin asumme.usein.siellä.

Kommentit

Suositut tekstit